Garanții

Verificarea produsului la livrare

Puteți verifica conținutul coletului, pentru a vă convinge că acesta corespunde în exactitate tuturor așteptărilor Dvs.Acest lucru va fi făcut doar în prezența curierului. Daca produsele primite nu corespund comenzii, le puteți returna fără probleme.

Cum functioneaza serviciul?

 În momentul recepționarii comenzii puteti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Dacă în urma deschiderii coletului constatați că produsul comandat  prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, vă recomandam să refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completati o cerere, în prezenta curierului în momentul livrarii.Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse vor fi returnate doar produsele cu probleme, nu toată comanda.

Achitarea returului

În cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre Bizu doar atunci cind produsul este deteriorat sau nu coincide specificațiilor din comandă.

Termenul de garanție

Fiecare produs achiziționat din magazinul nostru beneficiază de un termen standard de garanție de 30 de zile. Dacă produsulprezintă doar un defect minor de fabricare, acesta va fi reparat sau schimbat. Cazurile de deteriorare, ca urmare a utilizării și/sau întrețineerii  incorecte a produsului, nu sunt acoperite de garanție.
Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie să fie prezentat in ambalajul original.Garanția se ofera pentru deficiențe neimputabile consumatorului, cu condiția respectării recomandărilor de utilizare și întretinere. In cazul unei reclamații vă rugam să vă adresați echipei magazinului online pe adresa info@bizu.md.
Toate produsele sunt în stoc
Odata ce ați comandat un produs pe Bizu, acesta nu mai trebuie să călătorească pe un vapor, intr-un avion si inca trei camioane ca sa ajunga la noi, si abia apoi la Dvs. – desi asa procedeaza multe magazine online.Toate produsele pe care le vedeti pe Bizu.md sunt deja in depozitul nostru, asa ca vă putem garanta ca le veți primi foarte curând.

Produse autentice

Intotdeauna vă intrebați daca ceea ce cumparati este original?Bizu vă garantează ca toateprodusele vândute sunt autentice.Pozele fiecărui produs sunt realizate de către noi, după primirea produselor, ceea ceînseamnă că veți primi exact același produs, ca și cel din imagine.

20 de zile drept de retur sau înlocuire

La achizitionarea produselor de pe site, Bizu.md va ofera timp pentru a gândire. Serviciul ‘’20 de zile drept de retur sau inlocuire’’ este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la Bizu.md.Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur si inlocuire mentionate mai jos.

Cum se efectueaza returul:

1. Prin serviciul de curierat. Completati FORMULARUL DE RETUR si produsul va fi preluat de catre un curier in vederea returnarii catre vanzator.
Dupa aprobarea formularului de retur, veți contactat telefonic, urmand ca produsul săfie ridicat de catre un curier în aproximativ 2 zile lucratoare, de la adresa specificata de dvs.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata. Costul transportului va fi mentionat în momentul apelului telefonic.
2. Direct la magazin. Va apropiati cu produsul destinat returului si primiti banii pe loc.
Returnarea banilor:
In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, Bizu.md se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat in dependenta de modalitatea de retur aleasa. In cazul returului prin curier, banii sunt returnati la primirea produsului de catre curier, iar in cazul returului direct la magazine, banii se returneaza pe loc de catre vanzator, dupa verificarea stării produsului.

Conditii generale pentru retur:

– In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doarun singur produs desigilat, restul produselorvor fi acceptate doar daca produsele suntsigilate.
– Produsul returnat trebuie să fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
– In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
– In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
  Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta. De asemenea, daca produsul a fost expediat fara a se obtine in prealabil un numar de retur, sau prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, transportul inapoi va fi suportat de catre client.

Inlocuirea produsului:

Conditiile de inlocuire a produselor
1.      In cazul necorespunderii aspectului produsului primit cu cel comandat;
2.      In necorespunderii marimii in urma probarii produsului;
3.      In cazul prezentei unor defecte cauzate la fabricare sau transportare.
4.      La procurarea produsului cu scopul daruirii ulterioare, acesta poate fi inlocuit cu altul, in cazul aparitiei unor obiectii din partea persoanei care a primit cadoul.
Cum se efectueaza inlocuirea:
1.      Va apropiati cu produsul la magazinul Bizu si impreuna cu vanzatorul stabiliti problema, dupa care alegeti substituentul.
2.      In cazul diferentei de pret, suma insuficienta esteadaugata de catre cumparator, daca produsul solicitat este la un pret mai mare, si de vanzator, in cazul substituirii cu un produs la pret mai mic.